VALSTS KONKURSS vizuālās mākslas un dizaina jomas programmu audzēkņiem

2014. gada 26. marts
Nav komentāru

Pavasara brīvlaikā norisinājās Latvijas izglītības iestāžu profesionālās ievirzes izglītības mākslas un dizaina jomas programmu audzēkņu Valsts konkurss. 21.martā Rīgas un Pierīgas reģionu audzēkņi pulcējās Rīgas Amatniecības vidusskolā, kur notika konkursa 2.kārta.

Valsts konkursa tēma šogad bija „Es. Telpa. Vide”, kas aptver dažādus cilvēka un vides mijiedarbības aspektus: kā telpa un vide ietekmē cilvēku?, kā cilvēks veido un rada vidi?, kas ir arhitektūra?
Konkursa mērķi ir attīstīt daudzveidīgas audzēkņu zināšanas un prasmes par telpu, vidi un arhitektūru; radoši pielietot mācībās iegūtās zināšanas un prasmes jaunā situācijā; apzināt profesionālās ievirzes mākslas izglītības sistēmas tālākās attīstības vajadzības un iespējas, sekmējot starpdisciplināru tēmu apguvi radošā mācību procesā.
Konkursa I kārta notika Ulbrokas Mūzikas un mākslas skolā februāra mēnesī kompozīcijas un veidošanas mācību priekšmetos. Skolas konkursā piedalījās visi 3. līdz 6.kursu audzēkņi. Pēc rezulātu apkopošanas uz 2. kārtu tika izvirzīti Linda Senkāne un Krišjānis Salenieks 4.a kurss, kā arī Dana Bule un Lidija Astratenko 5.b kurss.
Konkursa 2.kārtā dalībnieki strādāja pārī, veicot uzdevumu par telpas vai vides plānošanu un īstenoja to materiālā kā arī veidoja sava projekta aprakstu.
Konkursa žūrija darbus vērtē pēc uzdevuma radošā risinājuma, audzēkņu zināšanām par telpu, vidi, arhitektūru, un darba pamatojuma jeb skaidrojošā apraksta; uzdevuma tehniskā izpildījuma, radoši pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes;

Konkursa noslēguma pasākums, t.sk. konkursa laureātu apbalvošanu, audzēkņu konkursa darbu un skolu ekspozīciju izstāde un metodiskais seminārs, ko organizē Latvijas Nacionālais kultūras centrs notiks 2014.gada 25. un 26. aprīlī Saldus Mākslas skolā.
Ar nepacietību gaidām Valsts konkursa rezultātus un tikšanos ar kolēģiem Saldū.

[augšup]

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *